Romania Design - tutoriale, lectii, scoala, design
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

X-men Empty X-men Vin Iul 02, 2010 6:19 pm1

skyland

skyland

Membru avansat
Membru avansat
Dat faptului ca sunt incepator si nu stiu sa fac prea multe..desi am idei destule..dar nu stiu cum sa le realizez...ce am facut eu e un lucru banal...dar vreau sugestii ce ar trebui adaugat...efecte ..etc.




X-men Empty Re: X-men Vin Iul 02, 2010 11:28 pm2

tehu

tehu

Admin
In primul rand trebuie sa te gandesti CE anume vrei sa creezi; dupa ne intrebi pe noi ce dimensiuni trebuie sa aiba respectiva lucrare; dupa asta te apuci si faci...iti sugerez sa citesti tutoriale pentru a te familiariza cu photoshop-ul.

https://photoshopx.forumgratuit.ro

X-men Empty Re: X-men Sam Iul 03, 2010 12:35 am3

Slip

Slip

Membru
Membru
cum a zis si teh.. incearca sa te gandesti de la inceput ce vrei sa faci. daca era semnatura, iti ziceam sa folosesti un singur render, adica sa ai un singur punct focal(centru de interes). incearca sa incepi cu ceva.. si sa perfectionezi, fie ca faci sig-uri, logo-uri, retouch, etc.

X-men Empty Re: X-men Sam Iul 03, 2010 1:42 am4

skyland

skyland

Membru avansat
Membru avansat
nici nu stiu ce pot sa fac cu photoshopul...de asta nu stiu ce vreau sa fac..daca as sti tot ce poate..degeaba ca m-am uitat peste tutoriale..

X-men Empty Re: X-men Sam Iul 03, 2010 3:17 am5

mikk

mikk

Admin